30 Haziran 2020 Salı

Çocukluğumun Kış Günleri



13 OCAK 2004 7:35:30
Nejat Kardeşim,
Albümünü incelerken çocukluğumun kış günlerini acı ile karışık bir özlemle anımsadım. Bahçeyi kalın bir pamuk yorgan gibi örten lekesiz karın göz kamaştıran beyazlığını anımsadım. Kar topu oynamak için yalınayak dışarı koşup, ayaklarım acıdan sızlayıncaya kadar oynadıktan sonra tekrar soba başına döndüğüm kışları anımsadım. Ayaklarım üşümesin diye, lastik papuçlarımı, içinde eski gazeteleri yakarak ısıttığım soğuk kiş günlerini anımsadım. Birkaç kömür parçası koyduğumuz sobayı, altında saman yakarak tutuşturduğum çocukluk günlerimin kışlarını anımsadım. Neden bilmem, çok duygulandım.
Veli Akcaoğlu

Sevgili kardeşlerim,

Veli kardeşim 13 Ocak 2004 tarihinde çok duygu dolu bir yazı göndermiş bana. O yazı beni öyle etkilemiş ki altı yıl sonra kar kelimesi bende hemen o yazıyı çağrıştırdı. Her yeri aradım bulamadım. Günlükleri ve arşivleri ile belgeleri düzenli olduğu için o bulmuş ve bana gönderdi. Ben çok daha uzun bir yazı olarak hatırlıyordum. Etkisi büyük olduğu için bende öyle derin iz bırakmış.

Ben de Veli'den geri kalırmıyım. Eskileri karıştırmaya devam...

Biz yahoo grubumuzu 14 Ocak 2004 tarihinde kurmuşuz. Yazı bana 7 Ocak 2004 tarihinde gelmiş. Grubu kurmamızda böyle güzel yazıların ve Hasan'ın Fas'dan gönderdiği fotğrafların etkisi olmuştur muhakkak. Oğuz da güzel satırlar yazmış başlarken. Veli Oğuz'a gruba gelişin kısa ömürlü olmasın diye yazmış. Gerçekten Oğuz hep karabatak gibi davrandı sonraları. Arkadaşlar birbirlerini tanıyorlar. Oğuz şu aralar bize fotoğraf bile gönderiyor. İlk yazışmalarımızı okumanızı öneririm.
http://groups.yahoo.com/group/itu68ins/messages/1?l=1

Veli kardeşimin yazısı hepsinden önemli. Kayıtlara geçirmiş olduk.

Bu güzel satırlarını bizlerle paylaştığın için sana teşekkür ediyorum Veli kardeşim.

Sevgilerimle
Nejat


---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Veli Akçaoğlu <veliakcaoglu@gmail.com>
Tarih: 07 Şubat 2010 20:18
Konu: Eski kar yazısı
Kime: Nejat Uğurlu <nejatugurlu@gmail.com>


Sevgili Nejat Kardeşim,
2004 yılında gönderdiğin karlı İstanbul manzaralarını gördükten sonra sana yazdığım yazıyı biraz önce buldum.
Tekrar okudum, yine duygulandım. Yazıyı bir kere daha gönderiyorum. Biryerlerde bulunsun.
Selam, sevgi ve sağlıklı günler. 
Veli Akçaoğlu 

Hiç yorum yok: